Hanna Haus

SZÁLLÁS SARTIN

a legjobb árakon!!!

Hanna Haus nem csak fekvése miatt népszerű Sarti szállás, hanem hihetetlenül kedvező árai miatt is. Minden stúdiója és apartmanja egész évben árgaranciával foglalható, vagyis ha talál kedvezőbb szállást Sartiban (azonos vagy hasonló szolgáltatási feltételek mellett), akkor a szállás árát a talált szállás árai alá visszük.

Extra szolgáltatások ingyen

• Érezd jól magad, kellemes hőmérsékletű szobában, nálunk a légkondicionáló használat korlátlan és ingyenes.
  • Minden szobában mikrohullámú sütő és hűtő is található.
  • Wifi internetkapcsolat minden szobából ingyenesen elérhető.
  • Minden szálláshelyen található USB-s TV.
  • A parkolás a Hanna Haus körül és egész Sartin ingyenes.

Sajnos a kevés szoba miatt (7), nagyon hamar betelnek az üres helyek. Érdemes minél hamarabb foglalni. A foglalás teljes egészében magyar nyelven történik az online foglalási rendszernek köszönhetően pedig akár 1 percen belül is kiegyenlítheted szállásod. A szállás mellé nagy kedvezménnyel foglalhatjuk le hajó kirándulásainkat és igényelhetünk vacsorás ellátást!

Szobák meglepetések nélkül!

Több éves fennállásunk óta nagy hangsúlyt fektettünk a teljes körű és hiteles tájékoztatásra. Ezért fontosnak tartjuk, hogy szobáinkról a lehető legtöbb információt feltüntessük és a képeken túl, minden szobáról videót közöljünk.

Természetesen nyitás óta 3d bejárással is megtekinthető az összes szobánk belseje, beleértve a zuhanyzó részt, valamint az erkélyek kilátását is.

Ismerd meg az összes szobánkat, válaszd ki a neked tetszőt és járd körbe 3D virtuális sétával! A szállodáról drón videót is készítettünk, hogy lásd mindössze 50 méterre van a tengerpart és minden a közelben található!

JÁRVÁNY TÁJÉKOZTATÓ

2020-ban a lehető leghamarabb az első között csatlakoztunk a Görög Turisztikai Minisztérium Health First protokolokhoz. Elkötelezettek vagyunk a járványügyi szabályokon túlmenő biztonsági szabályok mellett, hogy a lehető legbiztonságosabban teljen a nyaralásod! Kérjük látogasd meg COVID oldalunkat, ahol megismerkedhetsz a 2020-as járványügyi intézkedéseinkkel. Reméljük, hogy a 2021-es szezonban már enyhíthetünk a szabályokon, de természetesen fel vagyunk készülve az esetleges szigorításokra is. Bár 2020-ban a hirtelen megváltozott utazási körülmények miatt lehetőséget adtunk szállásaink átfoglalására, sajnos a jövőben már nem tudjuk garantálni, így mindenképpen köss megfelelő biztosítást!

Szálláshelyeink mindegyike SZIGORÚ LEMONDÁSI FELTÉTELEKKEL dolgozik.
A foglalást követő türelmi idő után (8nap) NINCS lehetőség a foglalás visszamondására VisMajor és járványhelyzet miatt sem!
Amennyiben nem vagy biztos a nyaralásodban köss útlemondási és/vagy COVID biztosítást!